Post by sapphokodsatest on Mar 16, 2022 7:53:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Robots. PvP Robo Krig spel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Robots. PvP Robo Krig spel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp (öka poäng) ▞▞▞
▞▞▞ War Robots. PvP Robo Krig spel 2022 version ▞▞▞
War Robots Multiplayer Battles Darbības spēles vzgn
Sammanfattning av tidigare recension: Kul, men p2w, misstankar om att oddsen för loot box skiljer sig från grafiken som visas, lagklagomål Uppdatering: Jag installerade nyligen om, och nu har den också en tendens att frysa mitt i kampen. När detta händer kraschar all indata till min enhet appen. Jag har sett förbättringar på många områden i spelet, men det finns fortfarande en enorm maktskillnad mellan spelarna. En spelare torkade hela mitt lag på några sekunder. Det är grind eller lön för att vinna. Det är ändå kul när det fungerar.
Varför ändrade du lvl 20-systemet? Det var det du var glad för förr i tiden, nu får du bara bitar för specifika robotar och det är för p2w
Den är somst, min ipad klarar inte spelet så jag raderade det trots att jag älskade det så mycket var jag tvungen
Det är ett bra spel men det fortsätter att busa runt och allt i butiken är dyrt
Det här spelet var ganska coolt under de första 6 veckorna jag spelade det, men mängden data det tar från min plan är helt enkelt inte värt det. Jag hittade ett annat mech fightingspel som använder mängden data (hela dagen) som det här spelet använder under 15 minuters spel. Och jag får hela tiden annonser som säger att spelet har förändrats från vad det var tidigare, men ändå är det inte värt det för mig på grund av den data som krävs för att spela spelet...
Så p2w som det är omöjligt att få något bra utan att använda pengar. Även om detta inte var fallet, har de flesta andra spelare otroligt operavapen jämfört med mina i alla fall, så jag kan inte vinna utan att betala pengar eller bokstavligen ägna all min tid åt bara det här spelet.
Roligt
War Robots Multiplayer Battles Akcja grvg
War Robots PvP Multiplayer Laga aqfn
Behå. Men sluta vara galet girig, det är ett mobilspel.
Jag personligen älskar det här spelet, de olika kartorna är fantastiska och robotarna också. Men anledningen till att jag inte ger det ett 5-stjärnigt betyg är för att det inte släpar efter från tid till annan. Men när jag slåss mot en robot med min. Det släpar och det slutar med att jag dör och fienden dödar mig gratis. Och jag fick dem låga och det är irriterande då och då, men annars är det bra. ignorera också namnet på mitt inlägg jag är faktiskt yngre än att det här är min pappas telefon.
Kredit där kredit förfaller. Mitt betyg har varit 1* i cirka 2 år, men än så länge verkar mängden brottsligt skit nästan ha upphört. Matchmaking förbättras, det har inte funnits några större behov på månader, $25 eller så kan ge dig ett par bra metabots med tur, och de nyaste robotarna har varit ganska välbalanserade. Inriktningen är fortfarande avstängd, men ansträngningar för att förbättra det har också märkts. Fortsätt med det goda arbetet Pixonic, det märks.
Inte bra Det passar för barn alltså 10 årig neråt
Den är full av fantastiska nivåer av robotkrigföring och bygg dig upp på plankan mot seger.
War Robots. PvP Multijugador Acción imt
Du säger att det här spelet är för 10+. vad sägs om barnen 10 till 15 som inte har pengar att köpa dina vapen och skräp för att tävla! De stora pinnarna är alltid på jakt efter de små killarna för att enkelt döda och stoppa fickorna. lägg de stora pinnarna i sin egen liga om de skjuter över en miljon poäng, ..ger de små killarna konkurrens på sin nivå utan att störa dem. Att längta efter att få det gratis du kan. allt för dyrt, även de gratis sakerna måste du vänta i evighet!
Jag gillar verkligen det här spelet och jag skulle rekommendera det till alla mina vänner. det enda jag skulle rekommendera är att göra ALLA robotar åtminstone lite snabbare men det är ungefär tack krigsrobotar
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mängden mikrotransaktioner de trycker i ansiktet på dig varje gång du startar spelet, plus hur mycket av innehållet som antingen är låst bakom premiumvaluta (det finns två typer) eller riktigt tung slipning, är bara förolämpande. Spelet i sig är bra, jag menar, du får skjuta andra robotar... Det är allt. Men spelet misslyckas verkligen med att få det att kännas episkt. Generellt sett är grafiken ganska intetsägande, och de flesta robotarna ger intrycket av en vinglig pingvin. Men allt som allt, ge det ett försök
Kan aldrig flytta kan inte mål. Och så fort du kan spränga... Det brukade vara roligt nu är mer än hälften av spelarna hackare.. de dödade spelet
Jag gillar inte att det här spelet har appköp. Det hade varit bättre om jag kunde köpa spelet och få uppgraderingarna gratis.
Det är ett bra spel men matchmakingen är dum som om jag är nivå 21 med startrobotar och statervapen och jag slåss mot människor med liknande operavapen och robotar inklusive titaner
Spelet är superkul. Mitt enda problem är att när folk kastar pengar på det kan de bli otroligt OP.
OK
Cooking Express : Cooking Chef არკადული msdj
Bestå mobilselet
Det här spelet har hamnat i papperskorgen. Ett bra tips är att när du möter p2w-spelare i spelet är det bara att stänga av/avsluta appen och öppna igen det är det enda som inte släpar efter. Dessa människor betalade för ingenting och du är inte längre frustrerad win win.
Jag gillar det bara hehe
War Robots Multiplayer Battles የእንቅስቃሴ djy
Ok
Det här spelet är ett slöseri med tid. För det första är det designat så att du måste köpa några väldigt dyra robotar och vapen för att ha en anständig chans i spelet. Sedan är spelet fullt av fega spelare med sämsta tänkbara etik som föredrar backattacker. Slutligen manipulerar Pixonic scenarierna med spelare som använder omöjliga robotar med omöjliga möjligheter så att du blir frustrerad och trött på att förlora och slutar med att spendera enorma pengar för att vinna några spel. Det finns gott om hackare också.
Det här spelet är fullt av rika fegisar och jag hatar verkligen robotarna som inte kan få mig att sikta på dem. Jag har också upplevt många hackare på becon-rusningarna
Grafiken är fantastisk, spelet är fantastiskt Jag älskar det här spelet men du måste spendera mycket pengar för att göra det, så jag har förmodligen spenderat 300 $ över allt under hela mitt spel. Jag har spelat det här spelet i 3 år och för mig den har fortfarande inte tappat kontakten. Kontroller är väldigt lätta och enligt min mening säger jag skaffa det idag. Nej, du behöver inte köpa något, men belöningarna är verkligen fantastiska.😍😍😍 Ladda ner idag!
Kommer inte in på det.
Ig Z
jag gillar det
Kul
Buggar i spelet sedan uppdateringen. Spendera inte pengar för när du väl loggar ut kommer ditt positivt från köpet att vara negativt som om du spenderade pengar för ingenting. Det är definitivt något som är fel.
Det blir tråkigt efter ett tag 😑
Jag har dumpat mycket pengar i det här spelet. Väldigt svårt att avancera eftersom League-poäng tas i alla förluster som är mycket större än poäng som tjänas in om du vinner. Gör det väldigt svårt att ta sig upp i spelet. Min vinstprocent är över 80 % men 1 förlust kommer att sätta dig tillbaka 20 ligapoäng. Kommer definitivt att uppdatera recensionen om saker förändras.
Det här är ett roligt spel men det här spelet fungerar inte och jag var tvungen att installera om det här spelet cirka 5 gånger men i allmänhet är det roligt
Det blir värre, slösa inte bort din tid, du måste betala, annars fungerar inte ens DE bästa vapnen i Battlefield
Jah Rönnlund