Post by funcsraginined on Mar 15, 2022 18:50:24 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixicade ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixicade IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for ubegrensede edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Pixicade 2022 version ▞▞▞
Den første opplevelsen var ikke god, appen hadde et problem og ble fikset som forårsaket problemene våre. Jeg kontaktet support via e-post, og de holdt meg informert slik at jeg visste når jeg skulle oppdatere appen. Beste kundeserviceopplevelse jeg noen gang har hatt. Kiddo er glad og liker denne appen! Så jeg er glad!
Denne appen suger fordi den ikke gir deg tid til å skanne qr-koden. Sønnen min spilte dette spillet og karakterene fungerer ikke engang, og han ble automatisk utestengt uten grunn. Ikke rart at dette er et tostjerners rangert spill. Anbefaler ikke.
Vi lastet ned dette på vårt Samsung-nettbrett. Alt fungerte utmerket. Barn (5 til 9 år) elsket det. Min kone Maggie gjorde det som en tryazon-fest og endte opp med å kjøpe flere sett siden det var så gøy. Anbefaler sterkt.
Hver gang vi prøver å bruke appen krasjer den
Fungerer ikke...Jeg prøvde å "Opprett en konto" og når jeg gjorde måneden og året stod det bruk en ekte måned og det gjorde jeg! Veldig skuffende 😓. Høres kult ut! Jeg så reklamen på TV, men jeg ble fortvilet
Pixicade Eğitici kbwd
Jeg gir dette spillet en stjerne. Grunnen til det er at det er så feilaktig at det ikke engang fungerer, og det er et enda bedre spill kalt draw your game som jeg har brukt før jeg i det hele tatt gjorde dette spillet eksisterte. Vi kjøpte dette spillet i butikken, og vi tenkte at dette ville bli kult, og jeg skjønte at dette spillet suger. Beklager hvis jeg høres hard ut, men dette er hvordan jeg føler at det er en totalt trist app og spill.
Jeg likte virkelig hvor detaljerte instruksjonene og YouTube-videoene var. Disse hjalp enormt når de viste barna hvordan de lager, laster opp, redigerer og spiller spillene deres! Når barna først fikk taket på det... kunne de ikke slutte å tegne nye spill!! Den eneste ulempen var at opplastingstiden på 30 sekunder tok litt lengre tid enn utålmodige barn var villige til å vente, til tider. Bortsett fra det er det virkelig en kreativ og oppslukende opplevelse for dem!!
Dette var en fantastisk mulighet for oss! Datteren min elsker å finne på forskjellige ting, dette er flott for kreative sinn uten grenser! Takk #Tryazon for denne gratispakken jeg ble valgt til, selv om anmeldelsen min er sen, gir jeg den fortsatt 10 stjerner barna mine elsker dette! Alle 5 kids@party ble bare fascinert av alle de forskjellige tingene du kan gjøre og velge mellom. Veldig bra!
Fungerer ikke. Kjøpt som bursdagsgave til datteren min, men kan ikke bruke den. Har installert på 3 forskjellige enheter og hver gang vi prøver å logge på gir det bare en feilmelding og krasjer. Forhåpentligvis blir det fikset før jeg går tom for tid til å returnere den. Oppdatering: Problem løst av kundestøtte.
For et fantastisk spill! Vi mottok dette spillet som en produkttestfest, og vi hadde det kjempegøy! Vi deler opp festen i 2 økter, slik at vi kan følge covid-retningslinjene og fortsatt ha det gøy!Dette spillet lærer barna koding, og hjelper dem å utvikle spill de kan spille på egenhånd! Anbefaler sterkt! #Pixicade #BitOGenius #DrawSnapPlay og #Tryazon
Jeg får stadig feil. Og det fortsetter å si start app på nytt. På telefonen min. Det fungerer ikke engang på nettbrettet mitt. Dette har ingenting med minneplass eller wifi å gjøre. Appen er shi*.
Ubrukelig, sønnen min var så spent og er nå knust. Kastet bort de hardt opptjente pengene hans, og vi kan ikke engang komme forbi skanningen av koden. Så han kan ikke gjøre noe. Han har et godt Lenovo Android-nettbrett. Kameradelen fungerer ikke på nettbrettet hans, men på mitt.
Ja ja Min eldre bror har en e-post han la inn og navn og passord etter at vi gjorde det, men det ble innlastingsskjermen ble nesten svart grå, så prøvde han igjen, men det gjorde det samme!
Så gøy som å tegne ditt eget spill, men bedre x 10
Skuffet over den konstante lukkingen av appen mens jeg leker med sønnen min. Vennligst vi trenger dette fikset
Appen svarer ikke
Liker det, men spillet vil krasje nesten alltid når jeg prøver å lage et spill, vær så snill å fikse dette!
Jeg har 2 betale ao mye
Denne appen hadde vært veldig gøy hvis den hadde lastet, alt jeg ser er en svart skjerm, og så sparker den meg alltid ut
Vi elsker konseptet med å tegne, knipse og leke som gir liv til kunstverk. Jeg kunne for det meste navigere i appen. Du må definitivt ha anstendig wifi, ellers lykke til med å gjøre noe. Og du trenger et godt kamera. Nettbrettene til barnet er eldre versjoner og har problemer med å fange. Vi følger alle anbefalingene, og etter at den er laget, vil det mangle fargemerker. Jeg har to barn og likte ikke å måtte registrere dem under forskjellige e-poster.
GØY OG BRA
Enkel å bruke, spillet er så morsomt!! Alle elsket det. Så engasjerende å lage, redigere og spille spill du og venner lager.
Beste
Mye moro for barna veldig kreative og fantasifulle. Vi fikk spillet til å prøve, og det er kjempebra for min familie og venner. #Tryazon #pixicade #pixicade-fest
Ikke gøy bare kjedelig
Flott spill for barn å bruke kreativiteten og problemløsningsferdighetene sine. Moro for hele familien å kunne lage spill og dele dem med hverandre også.Det krever definitivt litt tålmodighet og prøving og feiling, men jeg elsker STEM-aspektet og det faktum at det er mer innsats involvert i bruken av skjermtid.
Enkel å bruke for barn å lage spill
Jeg fikk være vertskap for en tryazon Puxicade-fest, og barna hadde en fantastisk tid med å tegne forskjellige bilder og gjøre dem om til videospill. De ble overrasket, underholdt i timevis, jeg vil definitivt anbefale dette produktet til alle som har barn. Rudy jen
Vi hadde det så gøy å lage spill med Pixicade Mobile Game Maker. Ideen om å bruke fargede penner til å lage forskjellige objekter i et videospill er genialt. Jeg har aldri brukt noe slikt før. En ulempe var noen ganger at appen registrerte fargene feil, og noen ganger krever det litt tålmodighet å redigere i appen. Også hvis du har en lang svart linje, kan du ikke velge bare en del av den for å redigere. Imidlertid vil mine grunnskolestudenter elske å bruke dette produktet.
Det vil ikke installere i det hele tatt, fortsetter å si at det vil det, og det gjør det ikke. Så når du går til å skrive inn, sier appen installert, men fortsatt ikke der, rotet med dette hele morgenen og fungerer fortsatt ikke. Absolutt skuffet
StIupID
Jeg mottok dette spillet gratis for å legge igjen en anmeldelse, barna hadde det så gøy å leke med det at de elsker ideen om at de kunne lage et spill på papir og få det vist på nettbrettet.
Så kult 😎
Jeg kan ikke finne ut hvor e-posten er
Jeg elsker denne appen. Jeg synes det er en god idé. Et så innovativt konsept. Jeg tror alle barn vil bli begeistret første gang de spiller. Jeg skulle ønske jeg hadde fått en video av svaret deres. Veldig smart
Infinite Shooting: Galaxy War Arcade bbut
Appen var enkel å installere og fungerer veldig bra.
Jobber ikke
Pixicade Educaționale pysu
Pixicade სასწავლო grly
Gulvene forsvinner hele tiden og avataren min faller