(Android/iOS) Train your Brain - Reasoning Games hakkerointipeli (rajaton resurssi)
Mar 15, 2022 18:44:08 GMT -5
Post by funcsraginined on Mar 15, 2022 18:44:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Train your Brain - Reasoning Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Train your Brain - Reasoning Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointipeli (rajaton resurssi) ▞▞▞
▞▞▞ Train your Brain - Reasoning Games 2022 version ▞▞▞
pääsin tasolle 7 hyvin nopeasti, mielenkiintoista yrittää tehdä se mahdollisimman nopeasti, jotta nähdään, oliko helpompi ajatella sitä älyllisesti vai intuitoida kuvioita. taso 7 lisäsi sitten visuaalisia haittoja, jotka tekivät siitä vaikean nähdä. minulla on huono näkö, joten poistin pelin. epäonnistua.
mikä on tämä peli, jolla koulutetaan sinua kestämään mainoksia. jokainen yllättävämpi ja ärsyttävämpi kuin edellinen. mitä tämä on ärsyttävien mainosten kanssa? onko se kouluttaa meitä olemaan huomaamatta ne pidentyvät ,.tunkeilevampia. mitä tapahtui ilmaiselle webille tai ar.least sellaiselle, jossa voitot menivät takaisin sitä käyttäville ihmisille, se oli joka tapauksessa meidän verkkomme.
Op Nice🤗🤗
Ei pitänyt
Train je hersenen - Redeneerspellen Puzzel ektr
Идеи на тему «Games» (46) - Pinterest
Nämä pelit harjoittavat aivoja. Peliteema on aina mielenkiintoinen ja aivotaitojen kehittäminen toisin kuin muut pelit, jotka ovat pelkkiä ajankuluja. Sydämelliset kiitokset kehittäjä(i)lle🙏 Jatka samaan malliin🤞 Kaikkea hyvää tuleviin pyrkimyksiisi👍
Jos olet värisokea, et voi pelata tätä peliä. Jos tämän pelin tehneillä tyhmillä aasilla olisi aivot, he eivät tekisi peliä, et voi ohittaa peliä, joka käyttää värejä.
Train your Brain - Reasoning Games - Viimeisin Versio Androidille ...
hyvä perustelu
Olen vain pelannut toistaiseksi vain yhden pelin ja nautin pelaamisesta todella paljon. Se sai minut ajattelemaan liikkeitäni ennen muuttoa, ja se on minulle pelin pointti. Pidä sinut ajattelemassa ja pidä aivoni valppaana ja valmiina tekemään päätöksiä. Ajan myötä näen, että päätöksenteko on nopeaa vasteajassa.
Tämä on fantastinen peli. Toivottavasti sitä kehitetään aina. Nauti työstäsi
Asensin juuri tämän sovelluksen. Kerron sinulle lisää, kun olen pelannut muutaman päivän.Hyvä logiikan kannalta sen hieno sovellus
Erittäin hyvä, se auttaa minua keskittymään ja keskittymään.
Liikaa lisäyksiä😝
Age of Ships: battleships war Strategi eaao
Upeaa
Pisteet perustuvat aikaan. Ei tarpeeksi nopea ei ole pointr
Ei kommentteja
Se on niin mielenkiintoista.
en tiedä vielä
Mainoksia, mainoksia ja sitten lisää mainoksia
Siisti peli
Joitakin tuloksia arvioitiin väärin, mikä oli masentavaa.
Opetan kuuntelemaan tarkasti ja noudattamaan ohjeita
Ei apua. Sovelluksesta ei pääse helposti poistumaan.
hauska pelata ja se auttaa minua pitämään aivoni aktiivisena, kiitos
Se on loistava peli pitää mielesi virkeänä...Se on nyt yksi suosikkimieleistäni 👍
Get Train your Brain - Reasoning Games for Free on Google Play ... Senior Games: N Kehittämä Android-Sovellus Train your Brain - Reasoning Games On Lueteltu
Vaikuttaa melko helpolta, mutta voi tulla monimutkaiseksi nopeasti.
Todella helppoa, mutta pienellä haasteella
Ei toimi kunnolla
Erittäin mukava sovellus ajatteluvoiman lisäämiseen.👌👌👍👍👏👏🙏🙏
Haluan pitää tästä enemmän ja haluaisin, jos: voisi aloittaa alusta Build a Tower ja One Line -sarjoilla. Turhauttavaa on myös se, että ei tiedetä, mikä vähentää pisteitä Add Up -toiminnossa. Useita mainoksen toistoja, joita minun ei tarvitse nähdä uudelleen.
Se on todella vähän hieno, nyt en tuhlaa aikaa
Pidän tästä pelistä, mutta 4 tähden syy on se, että aivosi testaamisessa sillä on PALJON!!!!!! Mainoksista se on hieman ärsyttävä, mutta hyvä peli
kohtalaisen haastava; hauskaa mutta ei tylsää.
Olen opettaja ja pelaan tätä peliä oppilaideni kanssa.Minä ja opiskelijani pidin siitä Fantastinen 👌 Loistava 👌 Loistava 🤩
Toistaiseksi hyvin
Vau, todella kovia, pidin peleistä
Hieman helppoa
Train your Brain - Reasoning Games Puzzle nszk
Loistava
Train your Brain - Reasoning Games Puzzle nszk
Nv vl
Kamalaa